Versenyképes cikk marketing kampányokat generálhat ezekre a javaslatokra
Sokan szórakozásból szeretnek írni. Akár regényt próbálnak írni, akár csak szórakozásból blogolnak, az írás jó módszer arra, hogy kifejezzék gondolataikat. Szintén nagyszerű vállalkozás, így a cikkmarketingben való jártasság segíthet. A következő tippek megmutatják, hogyan.
Vegyen fel egy blogot az internetes marketingstratégia részeként. Blogcikkek írása lehetőséget ad arra, hogy hasznos információkat írjon a vállalkozásáról, amelyekhez az emberek saját webhelyükön hivatkozhatnak. A tanácsok vagy tippek nagyszerű dolgok egy blogba. Egy jól megírt cikk oktatja a potenciális ügyfeleket az Ön termékéről vagy szolgáltatásáról, és elirányítja őket a fő webhelyére.
A cikkmarketing jó módszer arra, hogy észrevegyék webhelyét. Az internetes hasznos tartalom ösztönzésével a látogatók számára, a semmit sem kínáló webhelyek gyorsan kudarcot vallanak. Írjon jó cikkeket, hogy növelje láthatóságát a keresőmotorok eredményoldalain. Minél jobb az oldal, annál magasabb lesz a rangsor.
Nevezzen meg egy listát, vagy írjon be számokat a címébe. Tanulmányok kimutatták, hogy a legtöbb ember nagyobb valószínűséggel olvas valamit, ha az listás stílusú formátumot kínál, vagy számos módon kínál valamit. Használja ki ezt a cikk írásakor és a cím megválasztásakor is, hogy biztosítsa a legtöbb olvasót.
Tegye cikkeit relevánssá sok ember számára. A speciális tárgyak érdekesek lehetnek egyesek számára, de a legtöbben nem olvassák el az első mondatot, ha nem ez érdekli őket vagy rajonganak érte. Gondoljon általánosításra, amikor a cikkeket írja.
Győződjön meg róla, hogy helyesírás-ellenőrzi a cikkeket, majd olvassa el saját maga, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden helyesen van-e írva és a megfelelő szavakat használták-e. A helyesírás-ellenőrök nem tudják, milyen szót szán. Lehet, hogy teljesen rossz szó van a helyén, jóllehet tökéletesen le van írva. Ellenőrizze a nyelvtanát. Használjon egyszerűbb mondatszerkezetet.
Meglepő tény felhasználása a cikk elején remek módszer arra, hogy felhívja az olvasók figyelmét. Ez a tény bevezeti az olvasót a cikkbe, és nyitottá teszi őket a gondolkodásra. Nyilvánvaló, hogy ez nagyon hatékony lehet egy termék marketingjében.
Semmilyen körülmények között ne plagizáljon. A cikke nem csak elutasításra kerül, hanem a törvényekkel is bajba kerülhet. Teljesen rendben van más források (például az internet) felhasználása cikk írásakor. Csak ne vegye át az információt, és másolja szóról szóra.
Amikor megpróbálja fogalmazni a cikkeket, győződjön meg arról, hogy azok megfelelő hosszúságúak-e, hogy a keresőmotorok sokkal könnyebben megtalálhassák őket. Próbálja meg tartani a cikkek szavainak számát 500 vagy legfeljebb 700 szóig. ennél több sok olvasót lebeszél, mert túl hosszúnak tartják.
Használja a szerzői erőforrás mezőt, vagy használja a cikk végén található hivatkozásokat a webhelyére. Ezeken a területeken kell az önreklámra összpontosítania. Próbáljon hozzáadni legalább 1-2 linket ezeken a területeken. "Cselekvésre" hívják fel olvasóit, hogy további információkat találjanak az Ön webhelyén.
A cikkmarketing segíthet vállalkozásának hírnevének növelésében. Ezt azonban óvatosan kell megtennie a kudarc elkerülése érdekében. Azok az emberek, akik nem használnak olyan tanácsokat, mint amilyeneket ebben a cikkben olvasott, megpróbálnak vakon elindulni a pályán, helytelenül. Használja az itt olvasottakat annak biztosítására, hogy a lehető legjobb esélye legyen céljainak elérésére.